6 Mayıs 2010 Perşembe

Rafineride kariyerlerine başlayan Ülkü ve Begüm'ün aslında Aliağa Tüpraş Rafineri'sinde çalıştıkları ortaya çıktı dadan dan da dan!



VERDİKLERİ CÜRRETKAR POZLAR OBJECTİFLERİMİZDEN KAÇMADI

Grev yerinde haklarını arayan Rafineri çalışanları bu sırrı daha fazla saklamayacaklarını belirtti. 24 yaşındaki B.A (solda) hükümete karşı sert bakışını korurken, yine aynı yaştaki Ü.A'nın(sağda)suratındaki gururlu ifade seyredenlere duygulu anlar yaşattı.

PİŞMAN DEĞİLİZ YİNE OLSA YİNE YAPARIZ

Gençlerin orada burada biz Rafineri'deyiz havası basmaları, normalde tüplere hava bastıkları gerçeğiyle, sektörü ayaklandırdı. Mediacat ve Marketing Türkiye'ye kapak olan gençlere tepkiler hızla büyüyor.

BİR YARDIM ELİ DE İLYAS BAŞSOY'DAN

Sektörde tepkiyle karşılanan gençlere bir yardım eli de İlyas Başsoy'dan geldi.
Şimdi elimize ulaşan habere göre ismini vermek istemeyen ilk yardım elinin sahibinin bu yalana ortak olmak istememesi nedeniyle yurtdışına kaçtı. Tek yardım eline sahip gençlerin, İlyas Başsoy'un şaşırtıcı açıklaması duygulandırdı. Katıldıkları Rekatlon adlı yarışmada gençlerin performansını tekrar değerlendiren İlyas Başsoy, onları staja davet ederken, yol ve yemek paralarını da karşılayacağı sinyalini verdi.

6 yorum:

  1. Gelin gençler gelin, kapımız sizlere her zaman açık.

    YanıtlaSil
  2. Grev Sözcüsü6 Mayıs 2010 17:08

    Düzene karşıyız!

    YanıtlaSil
  3. Feministler Derneği6 Mayıs 2010 17:35

    Grev sözcüsünün görüşünü destekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. ben rekatlona hiç katılmadım. ama tüpraş'ta çalıştığım doğrudur. ama bazen toplantı duyuruları oluyor. onların da metinlerini biz yazıyoruz. lütfen suçlamadan önce iyi araştırın.

    YanıtlaSil
  5. İstanbul Emniyet Müdürlüğü6 Mayıs 2010 18:16

    Bi daha görmiyim!

    YanıtlaSil