5 Mayıs 2010 Çarşamba

Sinem Anlatıyor...



Merhabalaaar! Ohhffff!

Aarkadaşlar benim adım Ezgi. Ama hiç sevmem Ezgi ismini, ohhhfff. O yüzden arkadaşlarım bana Sinem ismini uygun gördü. Ohff hiç memnun değilim ama neyse.

Şimdi bir yandan sültü çayımı yudumlarken, bir yandan da sizinle duygularımı paylaşmak istedim. Umarım yazım bitmeden sıkılıp bırakmam, ohhfff. Zaten sültü çay dedim, çaylı süt geldi, ohhfff.

Ben bu hayattan pek memnun değilim, öncelikle onu belirteyim. Çok yakışıklı bir sevgilim var bir kere. Sadece yakışıklı mı? Tabii ki de hayır! Bir şey soruyorsun mesela, hemen o konudaki bilgilerini sana sunuyor. Her konuda da engin bilgilere sahip. Roma Hukuku'ndan Yunan Mitolojisi'ne, eşeyli üreme'den ülkemizin tarihi ve doğal güzelliklerine her konuda ama her... Ay saymaktan sıkıldım offhhh!

Ay biz çıkmaya ilk başladığımızda böyle herkes kıskanıyordu beni falan o derece. Yani düşünün öyle güzel bir ilişkim var. Aradan aylar geçmesine rağmen hala birbirimize ilk günkü gibi bağlıyız. Bazen aramızda ufak tefek problemler de yaşanmıyor değil. Ama ne kadar kavga edersek edelim, hiç küs uyumuyoruz. Birbirimize söz verdik çünkü bu konuda.

Ohhfffff. Daha anlatacağım çok şey var sizlere ama ben çok sıkıldım. Şimdilik görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. Ohhff.

2 yorum:

  1. şimdi bu sinem'in...off çok sıkıldım yazmıcam!

    YanıtlaSil
  2. Sinem'in sevgilisi7 Mayıs 2010 15:22

    Siz bi de bana sorun neler çekiyorum...

    YanıtlaSil