10 Mayıs 2010 Pazartesi

Şok Şok Şok



Sayın Baykal'ın istifasının şoku geçmeden Dünya Sağlık Örgütü'nden şoke eden başka bir açıklama geldi. Baykal'ın seks kasetini izleyen 15-65 yaş arası insanlarda istifrayla karışık ishal ve cinsel soğukluk belirtilerinin tüm dünyayı kasıp kavurduğu belirtildi. Dünya Sağlık Örgütü Başkanı Healty Fit'in yaptığı açıklamada " 75 yasındaki Baykal'ın seks videosunu izleyen insanlarda takriben 5 dakika içinde şiddetli istifra gözlenmektedir. Ayrıca geceleri hastalarda cinsel istek kaybı yaşandığı ortaya çıkmaktadır" dedi. Tüm dünyayı bu konuda hassasiyete davet eden Healty, en büyük sorumluluğun da ebeveynlerde olduğunu sözlerine ekledi.

"Geceleri Baykal'ı görüyorum"

Denizli Atatürk İlköğretim Okulu'na giden İffet Virgin isimli bir öğrenci geceleri rüyasında Baykal'ı gördüğü gerekçesiyle hastaneye başvurdu. Geceleri korkulu anlar yaşadığını belirten genç kızın ailesi de perperişan durumda olduklarını, aynı olayın çok değil 2 yıl önce Ali Kırca'yla da gerçekleştiğini açıkladı. Göz yaşlarına hakim olamayan acılı baba "nerde bu devlet nerdeee" diye serzenişte bulundu.

"İntikam peşinde"

Düşük genç nüfus sebebiyle aile planlamasına bütçenin yarısını ayıran Finlandiya, Baykal'a sert çıktı. Finlandiya Başbakanı Finfin Landiya Baykal'ın seks kasetini izleyen Finli gençlerin sekse tövbe ettiklerini ve aseksüel olduklarını açıkladığı konuşmasını "Avrupa Birliğine giremediniz diye de böyle öc alınmaz ki ağa!" diye sürdürdü.

"bir yemin ettim ki dönemem"

Dünya Hekimler Birliği de konudaki yorumlarını bir basın toplantısında dile getirdi. Dr. Gregory House " Baykal'ın 75 yasında olmasına rağmen gösterdiği performans göz doldurucu. Ama benim bunları söylemem bir doktor olarak yanlış; ah o Hipokrat'a o yemini etmeyecektim" diye içinde bulunduğu dilemmayı mikrofonlarla paylaştı.

Seksi hemşire resimleri için tıklayınız!

5 yorum:

  1. Rocco Siffredi10 Mayıs 2010 15:33

    Mesleği bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. hepinizin amina..

    YanıtlaSil
  3. Namus Bekçisi10 Mayıs 2010 15:59

    oh be biraz da biz tatil yapalım hacu!

    YanıtlaSil
  4. dostum kalite yerlerde sürünüyor. çözünürlük çok kötü.

    YanıtlaSil
  5. rahat olun beyler, bende var.

    YanıtlaSil