24 Mayıs 2010 Pazartesi

acımız büyük!


Günlerden pazartesi olmasına ve internet hızında bir sorun yaşanmamasına rağmen Emre Altundağ'ın gtalk'a girmemesi kamuoyunda soru işaretleri oluşturuyor. Arama kurtarma çalışmalarına dahil olan Akut "bu konuda eğitimliyiz, halkımızın içi rahat olsun" dedi.

Emre'nin nerde olabileceğini sorduğumuzda "çıkarttığı yerdedir" diyerek Emre ile olan genetik bağını kanıtlayan acılı anne, "oğlumu bulan ya da getirene 10 kuruş" ilanlarını her köfteciye, kokoreççiye astıklarını belirtti.

Konuya kayıtsız kalamayan Gandhi Kemal "kolum uzundur, buluruz" diyerek yurttaşların içini ferahlatırken, indiregandhi Tayyip " kaybolmak Emre'nin kaderinde var" diyerek elestiri oklarının hedefi oldu.

sadece siyaset değil sanat camiası da haberin şokunda... Emre'nin kadim dostu Nihat Doğan " bence korkacak bir şey yok. Erkek adam Gtalk'a girmez, Boxer Talk'a girer" diyerek Emre'nin doğru yolu bulduğunu vurguladı.

Oturduğu masaya çelenk bırakan arkadaşları, ailesi ve tüm türk halkı Emre'den gelecek küçücük bir sesi bekliyor. Emre sesimize geeeellll!

5 yorum:

  1. en son tanık benim. gece saat 2'de konuştuk. benim senaryolarıma yardım etti. o kadar iyiydi ki ayan olmuş galiba. ah bileydim bileydimm vareyyyy :(

    YanıtlaSil
  2. Korkacak bi şey yok. Müsterih olun. Burdayım.

    YanıtlaSil
  3. 2 dakka orjinal olun be!

    YanıtlaSil
  4. Zıkkımın Kökü24 Mayıs 2010 14:14

    Ye beni!

    YanıtlaSil
  5. Kola içmeyin.

    YanıtlaSil