21 Mayıs 2010 Cuma

Berivan'ın Kaygılarını Anlıyorum

Blogumuzun gözde patlıcan yazarlarından Berivan, Anadolu'nun en ücra köşesinden, Tayfun Talipoğlu'nun dahi gidip görmediği, suyuna ekmek banmadığı yerlerden bize seslendi. Tarhana kokulu elleriyle peksimetine pekmez sürüp afiyetle yerken blogumuzun gidişatı hakkında kafasında birtakım problemler oluşuvermiş. Ben de blogumuz adına bu önemli suallere derhal bir yanıt verme gereği hissettim.

Çok kısa zamanda kendi hedef kitlesini oluşturan ve katılımcı yazarlarıyla keyifli bir ortam haline gelen blogumuz, artık deneme süresini tamamlamak üzere. Çok yakında yepyeni yüzüyle siz yazar ve okuyucularımızın karşısına çıkacak olan nadide blogumuz, artık hedeflerine daha hızlı yürüyecektir.

Blogumuzun ismi demokratik bir şekilde belirlenecek olup, bu süreç tamamen sizlerin o değerli oyları nazarı itibare alınarak sonlandırılacaktır. Bir diğer önemli mevzu ise blogumuzun tasarımı. Bu konuda ise görüşmelerimiz gizli tutulmakla beraber, yakın olduğumuz bir ismin de mevcut olduğunu söyleyebiliriz. Türkiye'nin en iyi ajansında sanat yönetmeni olarak görevini yıllardır layıkıyla sürdüren tecrübeli stajyer Türkan Saydan Hanımefendi ile anlaşmak üzereyiz. Bu konuda iş imzaya kaldı diyebiliriz.

Çalışmalarımız sürüyor değerli okurlar ve yazarlar. Sizlerin de desteğiyle sürmeye devam edecek. Blogumuz cumhuriyetin kazanımlarına sonsuza dek sahip çıkan, Atatürk ilke ve inkılaplarını benimsemiş, laik ve demokratik sosyal hukuk devleti sisteminden asla ödün vermeyen, genç ve vizyon sahibi yazarlarıyla daima payidar olacaktır.

Sonsuz teşekkürlerimizle...

-Blog Yönetimi

1 yorum:

  1. sevgili blog yönetimi,
    yazınızı okurken mutluluktan az daha pekmezli peksimetim boğazımda kalıyordu. çok sevindim.
    heyecanla bekliyorum.

    PS: müjde! sarı kız doğurdu

    YanıtlaSil