26 Mayıs 2010 Çarşamba

Telefongillerin Ayşem


- Aloooooo bebeğim! Nabeeer? Ay şu anda otobüsteyim ve iki elimi de bırakarak gidebiliyorum. Eveeet! Çok saçma değil mi?
Gümp!

***
ring1.mp3
-şo tolofo açup yomo yoyoo do musn?
-Efendim?
gulp
-Şu telefonu açıp "yemek yiyor" der misin?

***
- Hellooooooooooo!!! Ay sorma, boğazım çok fena. Ayyy inanmıyorum! Ciddi misi... Bir dk.
- Evet, konuşurken yanıyor biraz.
-Yok sana demedim. Hayır doktordayım şimdi, onunla konuşuyorum. (kısık ses) Eh fena değil ama yaşlı. AHHHAAHAHHAAHAH:D Salak:D

***
cepten numara çevir
ev telefonu çal
aynı anda onu da aç
*çıkırt
*çıkırt
-Bebeeğiiim!
-Bebeeğiiim!
-Bir dakika telefondayım.
-Bir dakika telefondayım.
-AHHAHHAAHAHHAHAHA!
-AHHAHHAAHAHHAHAHA!
-Ay seni arıyorum diye evi aramışım:D
-Ay seni arıyorum diye evi aramışım:D

1 yorum:

  1. Ayşem'i tanıyan herkes27 Mayıs 2010 10:03

    AAahhahahahah aynı Ayşem'i anlatıyo ahahaha.

    YanıtlaSil