24 Mayıs 2010 Pazartesi

DOST DÜN BİTTİ!

Dost dün finalini yaşadı. Şehirde naif bir hüzün, gözlerde yaş vardı. Kuşlar sanki anlamış gibi sus pus olmuş, etrafı kahverengi bir sis kaplamıştı.
Emre sheppard ve Begüm Austen'ın adayı sahiplenip, Ayşem Ford'u bir takaya bindirip göndermesiyle Dostluk dün bitti.

Dostluğumu yediler

Aslında her şey Emre'nin Begüme attığı mesajla ortaya çıktı. 'Dostumu yedim bekliyorum! içerikli mesajı Begüm Austen'a atan Emre Sheppard, o an yaptı pırt.

Adada post makinesi olsa dost farklı olabılırdi

Adada bilmediği otlardan ağzına atan Ayşem Ford'un kafası güzel olunca, hesap vermek istedi ama adada malesef Post pakinesi yoktu.

Dost Acı söyler

Adada kazdığı kuyudan lahmacun pide kebap salonu çıkınca arkadaşarına acı lahmacun söyleyen Ayşem Ford her şeye rağmen Dost'tan postalandı.

O şimdi Kazasker

Dosttan postalandıktan sonra, uzun bir süre haber alınamayan Ayşem Ford'un zaman akımına kapılıp 100 yıl öncesine gittiği ve çıkan anket sonuçlarına göre şu an kazaskerlik yaptığı tahmin ediliyor.





4 yorum:

  1. senin yaptığına da dost kazığı derler Ayşem! Diğerlerini gördün Dostlarını unuttun. neyse dostluk kazansın!

    YanıtlaSil
  2. bir kıvılcım düşer önce büyür yavaş yavaşşşş... adada çok canım sıkılıo lan sizsiz! ne güzel sizi korkutuyordum filan. valla değerini bilemedim o günlerin off off!

    YanıtlaSil
  3. Dergi baskıya gitmeden önce Müş.Tem. geldi24 Mayıs 2010 14:24

    Bu dekupeler olmamış...

    YanıtlaSil
  4. Recep Tayyip Erdoğan24 Mayıs 2010 16:03

    Lost benim için bitmiştir.

    YanıtlaSil