13 Temmuz 2010 Salı

Okuyucu Mektupları

Sevgili Blog Üyeleri,

Şüphe götürmeyen bir gerçektir ki; blog olarak kısa zamanda büyük başarı sağlayarak kendi sadık okuyucu kitlemizi oluşturduk ve artık yüz binlere ulaşmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Belki biliyorsunuz, belki bilmiyorsunuz ama; gün geçmiyor ki değerli okuyucularımızdan tebrik ve takdir beyanatları almayalım. Gerek mail yordamıyla olsun, gerek 'face to face' olsun, takdirlerini sunmaktan imtina eylemiyorlar sağ olsunlar. Bu vesileyle geçenlerde mail kutuma düşen bir elektronik postayı sizlerle paylaşmak istiyorum. İsim vermem uygun düşmez, ancak şöyle diyor değerli okuyucumuz:

"Ben blogunuzu keyifle takip ediyorum. Gerçekten aradığım ne varsa bulabildiğim, günün stresini ve yorgunluğunu atabildiğim, ailemle birlikte keyifli ve hoş vakit geçirebildiğim, seviyeli ve düzeyli bir platform burası. Bu eksende, bloga emek veren tüm yazarları canı gönülden kutlar, dudaklarından öperim. Özelllikle Begüm'ün Photoshop'unu çok beğeniyorum. Onu atölyeye operatör yapmak istiyorum, insertlere bakması açısından. Ama şunu belirtmeliyim ki, Onur'un yazılarını okurken büyük keyif alıyorum gerçekten. Onur başta olmak üzere hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunar, başarılarınızın devamını dilerim."


Bu minval üzere, ben de Onur adlı yazarımızın bu başarısını sizlerin huzurunda kutluyor, üç maaş primle ödüllendirerek ayın elemanı seçiyorum. Tebrikler Onur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder