30 Temmuz 2010 Cuma

Blogumuzun durumu üzerine…

Olmadı. Yapamadım. Beceremedim işte. Beceremedim. Ve ne yaptıysam kendime yaptım açıkçası. Herkesler bir platform oluşturup kaynaştı, dertleşti, gülüştü, eğleşti. Ama biz beceremedik. Bazen keşke diyorum, ah keşke bu kadar değer vermeseydim insanlara. Çünkü bugün 5 kuruşluk değer biçtiğin insanlar, yarın gelir seni 10 kuruşa satar; satmaz değil. O nedenle insanlara güvenim kalmadı artık. Bazen soruyorum bu soruyu kendime, bu dünyaya biz niye geldik diye. İnsanlar oturup konuşup dertleşirken, hasbıhal ederken, hoşsohbet eylerken, biz neden böyle? Düşündüm ama yine bir cevap bulamadım, işin içinden çıkamadım.

Şimdi bir günah keçesi çıkarmak, olayın başarısızlığının ve vehametinin üzerini örtmek adına çok yanlış ve acımasızca bir durum olur. Ancak yine de eğer bir suçlu varsa, o da benim. Bunu tüm kalbimle ve benliğimle kabulleniyorum. Hepinize de haklarımı helal ediyorum, etmiyorum değil. Siz de helal edin.

Şöyle dönüp arkama bakıyorum da, yazık diyorum geçen onca zamana. Yazık. Tabii şimdi hepsini kaldırıp çöpe atamam, haksızlık ve hatta hıyanet olur ama yine de dönüp baktığımda boşa giden onca zaman. Şimdi geride kalan bir avuç tebessüme şayan laf, fotoğraf, eğlence, eş dost sohbeti… Hepsi bu.

Ama hiç pişman değilim biliyor musunuz? Denemeden bilemezsin derler ya hep, yapmadan göremezsin ya hani, cevizi kırmadan içindekini yiyemezsin ya, Kinder’in içinde yapboz olmayanını seçersin ya hani sallayarak, işte öyle bir husus benimkisi. Önümüzde daha nice yıllar, nice yollar var. Güzel günler bizi bekler.

Siz sıkı durun. Yepyeni projelerle geliyoruz. Paranın amına koymaya geliyoruz. Metrobüsle geliyoruz. Dağ gibi, taş gibi, geliyoruz baş gibi. Bekleyin. O dehşetengiz gün çok yakında gelecek. Ve o kutlu gün gelinceye kadar beni özleyin anacığım. Baaay.

4 yorum:

  1. ekşi sözlük30 Temmuz 2010 14:08

    özet geç piç!

    YanıtlaSil
  2. adam haklı beyler.

    YanıtlaSil
  3. ekmeğimizle oynama emre

    YanıtlaSil
  4. Patron çıldırdı ve11 Ağustos 2010 21:32

    Ekmeğinize şokella sürüp yerim ulan!

    YanıtlaSil