17 Haziran 2010 Perşembe

Ünlüler blogumuz için ne dediler?

U2: Gerçekten bizden daha fazla ses getirdiniz. Tebrikler.
Beyaz: Sahiden de çok eğlenceli valla samimi söylüyorum.
Recep Tayyip Erdoğan: Güldürmeyeceksin!
Emre Aydın: Arabesk öğelerden beslenmeniz çok iyi.
Tarkan: Hepinizi canım gibi seviyorum ve öpücüklerimi gönderiyorum canlarım benim.
Saba Tümer: Aaaahahahahaahaaaaaay!
Dostoyevski: Gerçekten de karakterlerin psikolojisi çok iyi tahlil edilmiş.
Ayşe Bali: Ülkü ile Begüm'ün neden bir boka yaramadığını şimdi daha iyi anladım.
Kibariye: Önce Allah'ımı, sonra da sizleri çok seviyorum anacığım.
Mehmet Coşkundeniz: Limanı olmayan bir gemi gibisiniz, uçsuz bucaksız denizlerde savrulan.
Fatih Terim: I have never looking such an exotico and fantastico site. I kiss you all from your eyes. Because onlar very nice.
System of a down: Ağrı'yı haritanızdan çıkarın. Onun dışında bir problem yok, beğenerek takip ediyoruz.
Yalvaç Ural: Postmodern mizah anlayışınız bana biraz yabancı gelse de güzel.
Osman Baydemir: Hasssiktirin!
Kemal Kılıçdaroğlu: Yer yer birtakım yolsuzluklar göze çarpsa da genel olarak iyi.
Tuğba Özay: Site güzel ancak bedeli çok ağır olur.
Siya Siyabend: Onur'u Taksim'in dışında bir yerde de görmek güzel.
DVD'ci Metin: Keşke biraz da film eleştrileri olsa. Ama yine de hoşuma gitti. 7.9'u hak ediyor.
Ömer Çelakıl: Çok karışık bir formatınız var. Tıpkı benim saçlarım gibi.
Mehmet Ali Birand: Gerçekten bu akşam inanılmaz bir siz de eğlence keyifli format takip ediyorum kimselere vermeyin esen kalın.
Murat Bardakçı: Bloglar tarihinde böyle bir blog yoktur efendim. Hepsi safsatadır, uydurmadır.
Andy Warhol: Sağ olun, war holun.
Deniz Baykal: Vidyo midyo eklemeyin lan.
Esra Ceyhan: Naabıyosunuz Ayşem Hanım, sizi stüdyo dışına alalım lütfen!
Cengiz: Ömer oldum ulan ben!
Atilla Dorsay: Gerçekten tüyler ürpertici. Okurken kendimi adeta koltuğa çivilenmiş gibi buldum.
Alperenler: Üşüyoruz lan biri şu klimayı kapatsın.
milliyet.com.tr: İŞTE O FOTOĞRAFLAR köşenizi bazı bazı kayda değer bulduğumuz olmuyor değil.
Türkan Saylan: O parayla okul yaptırırdınız okul!
Nejat Uygur: Daha çok çalışmanız lazım. Ben 60 yılımı verdim. Öyle kolay değil.
Aziz Yıldırım: Yavın kulüp binasına gelin gövüşelim.
Abdullah Gül: Gençlerimizin bu çabalarını içtenlikle takdir ediyorum.
Can Dündar: Sizinle ilgili bir belgesel projem yok değil.
Yasin Hayal: Saydan Çelik akıllı olsun akıllı!
Yaşar Nuri Öztürk: Biz bunları hep kitaplarımızda yazdık, açıp okumuyorsunuz.
Tarık Tarcan: Beni unutmanız hiç hoş değil.
Ferhat Göçer: Sizin için düet yapabilirim.
Kenan Doğulu: Benim kadar olmasa da sahneniz gerçekten çok iyi.
Allah: Akıl sahipleri için şüphesiz bu sitede nice ibretler vardır! Hala düşünüp inanmaz mısınız?
İlkay Gürpınar: Hepinizi izliyorum.
Volkan Konak: Elimde değil gülüm, elimde değil seevvvgilim...
Emin Çölaşan: Aferin çocuklar, hiçbir zaman gerçekleri yazmaktan korkmayın.
Çelik: Yazılarınızda ulu öndere de yer ayırmanız güzel.
Şoray Uzun: Yolunuz gerçekten çok uzun.
Levent Kırca: Gençler sarhoş taklidi yaparsanız daha güzel olur.
turkforum.gen.tr: Paylaşım için teşekkürler. Emeğinize sağlık.
Yıldırım Demirören: Gerçekten de hocamızın arkasındayız. O konuda bir problem olmasın.
Selçuk Erdem: Bence en komiğiniz Erdem.
Ahmet Maranki: Çok faydalı bitki kürlerim var.
Ferruh Öztuğ: Çocuklar biraz da pazarlamaya eğilseniz...
Karpat Polat: Aaa bunlardan ilan yaparım ki ben!

6 yorum:

  1. Fikri Akyüz :
    Bu tür siteler olmalı ki zaten var. Bu nedenledir ki arkadaşları takdir ediyorum.
    Ümit Zileli :
    Bunların hedefleri belli..
    (bu arada gözler kısık şekile getirilir.
    Ülkeyi bölmek bunların amacı. 5 sene sonra bira bile içemez hale gelicez olum..

    YanıtlaSil
  2. Adsız, adın ne bakiim senin?

    YanıtlaSil
  3. venedik maskesi takmış isimini teşhir etmek istemeyen okur.. çok uzun oldu lan.

    YanıtlaSil
  4. İsmi cismi belli olmayan yılanlarsınız!

    YanıtlaSil
  5. İsmini vermek istemeyen izleyici22 Haziran 2010 15:30

    Vermek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Altıma yatabilirsiniz.

    YanıtlaSil