9 Haziran 2010 Çarşamba

Ezgi’nin Günlüğü

Merhaba arkadaşlar ben Ezgi. Biliyorsunuz daha önce de siz sevdiklerimle, buradan duygularımı aktararak birtakım paylaşımlar yaşamıştım. Öncelikle siz değerli arkadaşlarıma bana bu fırsatı tanıdığınız için sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Bugün yine içimden geldi, duygularımı paylaşayım dedim. Çok iyi ettim değil mi?

Hepinizin bildiği üzere, geçenlerde birlikte bir video klip çalışmasına imza attık. Ne mutlu ki bana, öylesine bir oyunculuk performansı sergiledim ki, klibi alıp yukarılara taşıdım diyebiliriz. Bu performansımla taraflı tarafsız herkesin takdirini kazanmakla kalmadım, otoritelerce saygı duyulan bir isim konumuna geldim. Artık kliplerin aranan yüzü oldum diyebiliriz. Hatta yıllar sonra birtakım magazin programlarında “İşte Ezgi’nin ilk oynadığı klip!”, “Bu ünlüyü tanıdınız mı?”, “Ezgi’nin estetik yaptırmadan önceki hali!” şeklinde sansasyonel ibareler görmeniz işten bile değil.

Gelelim hayata... Hayat aynı gökteki gibi, uçuyor anılar. Çok değiştim ben. Bugünlerde öyle eskisi kadar sıkılmıyorum diyebilirim. Sevgilimle de aram kötü sayılmaz. Ancak havalar çok kasvetli. Boğuyor beni desem yeridir. Arkadaşım Ayşem perişan, ben perişan, kimse yok işime karışan. O nedenle sizlerden istirhamım odur ki; arada bir format atmak lazım ki yavaşlamasın. Kolayı da azaltın; zararlı çünkü, midenizi deler. Sigara da keza, hem keseye hem sağlığa zarar. Bir de duş aldıktan sonra saçınızı kurutmadan dışarı çıkmayın, malum hastalık havası. Banyodan çıkınca da kombiyi kapatmayı unutmayın. Hep götünüzü ben toplamicam.

Neyse sağlıcakla kalın. Sizleri seviyorum.

3 yorum:

  1. bir genç kızın gizli defteri9 Haziran 2010 15:20

    iyi bir günlüğün ilk kuralı gizliliktir. bloglara meze oldun bea!

    YanıtlaSil
  2. şlaakkk Ezgi ve sevgilisi ayrıldı ooppss

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz kötüyüz.

    YanıtlaSil